صراط زنجان

تبیین ماهیت گفتمان انقلاب اسلامی و نقد خرده گفتمان های غیر انقلابی

صراط زنجان

تبیین ماهیت گفتمان انقلاب اسلامی و نقد خرده گفتمان های غیر انقلابی

یت‌ا... کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری:

متأسفانه علی رغم اینکه قبلاً الحاق به اف ای تی اف رد شده، اما بانک مرکزی ایران شدیداً به دنبال پذیرش خواسته های این اتحادیه است، در حالی که مقامات آمریکایی هم به دنبال ملحق شدن ایران به اف ای تی اف هستند.

وی افزود: در حقیقت آمریکایی ها می خواهند ما به اف ای تی اف بپیوندیم تا با شفاف شدن اطلاعات مالی کشورمان برای آنها، فرایند تحریم ها را بهتر پیش ببرند.


این در حالی است که در ماه های پایانی دولت فعلی ،شاهد اصرار شدید از جانب ستاد دولت و برخی ارکان آن بر پیوستن ایران به FATF هستیم.

پ.ن

دولت آقای روحانی در حالی بر تصویب پیوستن به این قرارداد مشکوک اصرار دارد و از بابت آن وعده می دهد که اصرارها و مواعید این دولت در جریان برجام هرگز محقق نشد و آقایان پس از محقق نشدن نیز بهانه های عجیبی را بر سر دست گرفتند که هیچیک منطقی به نظر نمی رسد.


بدیهیست که این اتفاق درباره FATF نیز کاملا محتمل است و یک عقل سلیم نباید به خود اجازه تجربه کردن دوباره چنین تجربه تلخی را بدهد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی