صراط زنجان

تبیین ماهیت گفتمان انقلاب اسلامی و نقد خرده گفتمان های غیر انقلابی

صراط زنجان

تبیین ماهیت گفتمان انقلاب اسلامی و نقد خرده گفتمان های غیر انقلابی

سخنی کوتاه از یک سرباز 40ساله درمیدان،به علمای عظیم‌الشأن ومراجع گرانقدر که موجب روشنایی جامعه و سبب زدودن تاریکی ها هستند؛

سربازتان از یک برج #دیده‌بانی دید که اگراین نظام آسیب ببیند،دین و آنچه از ارزش‌های آن[که]شما درحوزه‌ها استخوان خُرد کرده‌اید و زحمت کشیده‌اید،از بین می‌رود.

این دوره‌ها با همه دوره‌ها متفاوت است،

⛔️اینبار اگر مسلّط شدند،از اسلام چیزی باقی‌نمی‌ماند.راه صحیح، حمایت بدون هرگونه ملاحظه از انقلاب، جمهوری اسلامی و ولی فقیه است.

⛔️نباید در حوادث، دیگران شما را که امید اسلام هستید به ملاحظه بیندازند.

همه شماامام را دوست داشتید و معتقد به راه او بودید.راه امام مبارزه با آمریکا وحمایت از جمهوری اسلامی و مسلمانان تحت ستم استکبار،تحت پرچم ولی فقیه است.

من با عقل ناقص خود می‌دیدم برخی خنّاسان سعی داشتند و دارند که مراجع و علمای مؤثر در جامعه را با سخنان خود و حالت حق‌بجانبی به سکوت و ملاحظه بکشانند.

حق واضح است؛ جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و ولایت فقیه میراث امام خمینی(ره)هستند و می‌بایست مورد حمایت جدی قرارگیرند.

⭕️من حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای راخیلی مظلوم وتنها می‌بینم.

اونیازمند همراهی و کمک شماست وشما حضرات با بیانتان ودیدارهای‌تان و حمایت‌های‌تان باایشان می‌بایست جامعه را جهت دهید.اگر این انقلاب آسیب دید،حتی زمان شاه ملعون هم نخواهدبود،

⛔️بلکه سعی استکبار بر الحادگری محض و انحراف عمیق غیرقابل برگشت خواهد بود.

دست مبارکتان را می‌بوسم و عذرخواهی می‌کنم از این بیان، اما دوست داشتم در شرفیابی‌های حضوری به محضرتان عرض کنم که توفیق حاصل نشد.

سربازتان و دست بوستان

@serat_zanjan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی