صراط زنجان

تبیین ماهیت گفتمان انقلاب اسلامی و نقد خرده گفتمان های غیر انقلابی

صراط زنجان

تبیین ماهیت گفتمان انقلاب اسلامی و نقد خرده گفتمان های غیر انقلابی


🌀وزارت خارجه آمریکا، «آرین طباطبایی»، از تحلیلگران مسائل ایران در آمریکا را به عنوان مشاور ارشد معاون وزارت خارجه آمریکادر امور کنترل تسلیحاتی و امور امنیت بین‌الملل منصوب کرده است.

🔹️طباطبایی در حساب کاربری خود در توییتر از پیوستن به دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا و معاون او، «کاملا هریس» ابراز خرسندی کرده است.

🔹️طباطبایی در حال حاضر عضو سازمانی به نام «ائتلاف تضمین دموکراسی» است که در سال ۲۰۱۷ برای مقابله با تلاش‌های ادعایی روسیه جهت «تضعیف نهادهای دموکراتیک» در آمریکا و اروپا تشکیل شد.

🔹️روزنامه واشنگتن‌پست ۱۱ جولای ۲۰۱۷ گزارش داده بود این گروه توسط مقام‌هی سابق وزارت اطلاعات و وزارت خارجه آمریکا راه‌اندازی شده است.

♨️آرین طباطبایی دخترِ سید‌جواد طباطبایی، استاد دانشگاه و پژوهشگر دگر اندیش در رشته های فلسفه و تاریخ و سیاست می باشد و زاویه فکری جدی با اندیشه ناب اسلامی دارد.
▪️برخی از روشنفکران حوزوی و دانشگاهی شاگرد سید جواد طباطبایی بوده اند و البته در برخی نقطه نظرات با وی اختلاف نظر دارند.🧐

#صراط_زنجان
#رسالت_حوزه_انقلابی
@serat_zanjan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی